Torsdag! Suck!

Hejhej förlåt för att inte har blogga så jätte mycket har ju typ inte tid hihi xD
Igår var jag o bada med Pappa o Thanod "Jag som trodde att jag var ensam tjej där hih"
menmen då träffar man Sanna, My o Vilma ♥ där Turrr jag har! ;D
Och idag skolan suger som vanligt!.. vi hade matte prov idag! det gjorde vi ju igår också! -.-
kul när man går till skolan första dan sen sa lärare "Vi ska ha prov IMORGON" -.-
hahah bra skolan va? xD
Imorn är de bästa dag!
Vi sluta tidigt! hihi 13.45 xd
Men aja blogga väl senare eller imorn! :*



Kommentarer
Postat av: Hanna

Shit vad mycket prov!! ... Hoppas det blir lugnare nästa vecka då ;)

SV: I jul var jag på landet,

Ha en härlig helg!

Kram//Hanna

2012-01-13 @ 17:44:51
URL: http://presentl.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kärleks bild! :D Hahaha ;)

SV: Aha!

Hoppas att din dag varit najs :)

Kramisar//Hanna

2012-01-16 @ 17:27:30
URL: http://presentl.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0