Mahal kita......♥

Tjeenaarreee kom typ hem från bandy för nå timmar sen hih! xD
Sitter o chattar med någon kul :)♥
På fredag äre åka till stan med värdens sötastetjejer ;*♥
Nettez o Hanna vi ska shoppa lite till JUL
shit va mycket jag ska köpa då!! ;O men aja har iaf pengar tror jag
annars bara fråga morsan! hihihii :D♥ o hoppas jag får det också då!! höhöhö
Sen på lördag är det min fest fast med dom där gamlingar hahah! :D
jag fyller år då fast inte denna dagen ^^* 13dec
LUCIA! hah då är jag 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13 o 14
Då är jag fjorton år lite sent bara hatar att fyller år på december! -.-
sen äre snart jul!! ;D♥
På söndag är va med min älskling;**♥
sen måndag är det skolan skit!! -.-
Tisdag Luciadag o min födelsedag yaaya! :D♥
O den 16dec är det min tjejkväll med världensbästa tjejorna! ;*
Nettez, Lilian, Sanna, My, Vilma ♥
De e bara underbart♥
Söt eller vad? ;*<3

Kommentarer
Postat av: Linnea Montazami ♥ driver en av nattstads största bloggar

härligt och höra :) jodå samma här! :D vad gör du då? kram

2011-12-08 @ 17:15:37
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01
Postat av: Hanna

Heej fin blogg!

Å va söt bild!

Hur gammal är du?

Kram//Hanna

2011-12-08 @ 17:18:34
URL: http://presentl.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0